Sabtu, 23 Januari 2010

PEJABAT UPKO P167 KUDAT MULA DIGUNAKAN


Pejabat Parti UPKO P167 Kudat yang terletak di pekan Pitas telah mula digunakan pada mesyuarat pertama Jawatankuasa Bahagian yang di adakan pada 23 Januari 2010. Walaupun pejabat ini belum dilengkapi dengan perabot,telephone,fax dan lain-lain kemudahan namun jawatankuasa bahagian ini tidak perlu lagi menyewa di tempat lain untuk mengadakan mesyuarat.

Segala usaha pengujudan pejabat ini adalah atas usaha YBhg En.Lightson Kohiya Ketua Bahagian UPKO Kudat merangkap AMT UPKO Pusat.Dengan adanya pejabat ini, segala urusan Jawatankuasa Bahagian dan sayap parti akan dijalankan dipejabat baru ini. Dalam ucapan Ketua Bahagian, walaupun Jawatankuasa Bahagian kekurangan Dana namun, atas semangat perjuangan yang ada pada semua Ajk semua program dan aktiviti yang telah dirancang dapat dilaksanakan dengan jayanya.

Ketua Bahagian UPKO Kudat ini yang berkelulusan Sarjana dalam bidang Kejuteraan dan merupakan anak tempatan Kanibongan yang mana pada masa ini bertugas sebagai jurutera di Pusat Perubatan Sabah (SMC) di Kota-Kinabalu.

1 ulasan:

The Writer berkata...

TAHNIAH UPKO KUDAT!

Catat Ulasan

 

Featured